Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services. Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

0

Wanneer er geen levering wordt aangemaakt n.a.v. een verkooporder?

Door
Marc Verspeek
op 12-04-18 14:16 849 weergaven

Bij het inrichten van Odoo komt het soms voor dat er geen levering wordt aangemaakt na het bevestigen van een verkooporder. Het zoeken naar de oorzaak kan tijdrovend zijn.


0

Marc Verspeek

--Marc Verspeek--

2492
| 2 1 1
--Marc Verspeek--
Marc Verspeek
Op 17-09-18 09:52

Om de Warehouse instellingen te kunnen zien, moet wel de developer mode ingeschakeld zijn.

Dit doe je via de app Settings en dan rechtsonder klikken op 'Activate developer mode'.



Uw antwoord


0

Marc Verspeek

--Marc Verspeek--

2492
| 2 1 1
--Marc Verspeek--
Marc Verspeek
Op 12-04-18 14:22

Een paar aanknopingspunten:

1) Kijk naar de ingestelde customer location en vendor location op de klantkaart, tabblad Sales & Purchases. Wanneer instellingen veranderd zijn gedurende het inrichtingsproces kan het zijn dat hier wat oude instellingen zijn 'blijven hangen'. Meestal moeten hier de gewone locaties staan Partner Locations/Customers en Partner locations/Vendors.

2) Kijk naar de routes en de instellingen van de procurement rules. Hier moet het juiste 'served warehouse' zijn ingesteld.

Er zijn nog meer oorzaken waarom leveringen niet worden aangemaakt die misschien meer voor de hand liggen, maar bovenstaande instellingen zijn wat verder in het systeem verborgen.


Uw antwoord

Blijf geïnformeerd

Over deze community

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services. Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together. Lees de regels

Vraag hulpmiddelen

3 volger(s)

Statistieken

Gevraagd: 12-04-18 14:16
Gezien: 849 keer
Laatst bijgewerkt: 17-09-18 09:52