FAQ

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services. Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

0

Wanneer er geen levering wordt aangemaakt n.a.v. een verkooporder?

Avatar
Marc Verspeek

Bij het inrichten van Odoo komt het soms voor dat er geen levering wordt aangemaakt na het bevestigen van een verkooporder. Het zoeken naar de oorzaak kan tijdrovend zijn.

Avatar
Negeren
2 Antwoorden
0
Avatar
Marc Verspeek
Beste antwoord

Om de Warehouse instellingen te kunnen zien, moet wel de developer mode ingeschakeld zijn.

Dit doe je via de app Settings en dan rechtsonder klikken op 'Activate developer mode'.


Avatar
Negeren